Welkom in 3B!

Nog drie keer slapen en het nieuwe schooljaar staat voor de deur! Vinden jullie het ook zo spannend? Twee maanden lang geen gerinkel van de bel, spelende kinderen op de speelplaats, werkboeken vol oefeningen,... maar allerlei leuke avonturen, spelletjes, momenten,...! Wat ben ik benieuwd om al jullie verhalen te horen en kijk ik er vooral naar uit om jullie allemaal weer te zien. De voorbije weken heb ik hard gewerkt om ons klasje helemaal in orde te krijgen. Moet ik jullie eens iets leuk vertellen? Vandaag, net op tijd werd ons digitaal bord nog geleverd. WHOEHOEE nu zijn we er helemaal klaar voor! Om de spanning al een klein beetje weg te nemen toon ik jullie hieronder al enkele fotootjes van onze nieuwe klas. Wat vinden jullie ervan? Tot snel lieve vriendjes van 3B, knuffel juf Kim

https://photos.app.goo.gl/xatq6MngezZgzHte9

Reacties

Populaire posts van deze blog

De Wij

Mijn gemeente: Oelegem

Zintuigenwandeling